تماس سریع و رایگان
ورود | ثبت نام
۰۲۱-۸۷۴۱ تهران- میدان فاطمی – خیابان جویبار – خیابان میر هادی غربی – شماره 30 – برج فربد – طبقه چهارم
service
  • 1400-06-29 11:40:25
  • دسته بندی:
  • درب اتوماتیک

درب اتوماتیک پارکینگی

درب اتوماتیک پارکینگی

درب اتوماتیک پارکینگ شکل تشریفاتی گذشته خود را از دست داده و در زندگی سریع امروزی برای هر ساختمان قدیم و جدیدی به عنوان یک ضرورت به شمار می رود. بنابر شکل ساختمان و نوع کاربری آن از انواع مختلف درب اتوماتیک سکشنال، درب اتوماتیک کرکره ای ، درب اتوماتیک ریلی یا کشویی و جک پارکینگ برای دربهای معمولی تاشو بهره می برد. رایج ترین این دربها جک پارکینگ و درب کرکره ای (کرکره برقی) می باشد که بدون محدودیت برای بسیاری از اماکن قابل نصب است. اما دربهای سکشنال برای فضاهای کم عرض مسقف پیشنهاد می شود چراکه در هنگام باز شدن درب زیر سقف جمع می شود. و دربهای ریلی نیز برای فضاهایی که در عمق محدودیت دارند توصیه می شود.

مزایای درب اتوماتیک پارکینگی

  • کاهش و مقرون به صرفه شدن هزینه های مصرفی
  • بالاتر شدن سطح ایمنی درب های اتوماتیک پارکینگی نسبت به درب های قدیمی
  • تشخیص خودکار درب های اتوماتیک پارکینگی نسبت به مانعی که جلو راه آن باشد به این صورت که اگر مانعی جلو راه درب اتوماتیک پارکینگی قرار بگیرد از حرکت خود می ایستد و دوباره باز می شود.که این کار از خسارات و آسیب های احتمالی جلوگیری می کند.
  • درب اتوماتیک پارکینگی در زمانی که اوضاع جوی مناسب نباشد و باران و باد پیاده شدن شما را از خودرو مشکل کند، می تواند به شما کمک کند که به راحتی به داخل پارکینگ بروید و بیرون از پارکینگ پیاده نشوید.

انواع درب اتوماتیک پارکینگی

درب اتوماتیک پارکینگی یک لنگه برای مکان هایی کاربرد دارد که فقط یک خودرو از آن پارکینگ عبور کند و فضای مورد نیاز برای باز و بسته شدن درب اتوماتیک وجود داشته باشد. این نوع از درب های اتوماتیک پارکینگی چنانچه در اندازه های بزرگ ساخته شود علاوه بر اینکه جک نیرو مند تری لازم دارد، زمان لازم برای باز و بسته شدن آن هم بالا می رود.درب های اتوماتیک دولنگه فضای زیادی را نیاز دارند که با کمک جک‌های کوچک، عملکرد و سرعت باز و بسته شدن آن هم بیشتر می شود.

کسب اطلاعات بیشتر درمورد محصول درب اتوماتیک شیشه ای
واحد فروش
مشاوره سریع و رایگان
تلفن تماس 0218741
تلفن همراه 09196200172
کارشناس فروش
سلام، به درنیک خوش آمدید
آماده ی پاسخگویی به سوال شما هستیم
1403-02-06 12:49:04
شروع گفتگو شروع گفتگو
مشاوره رایگان
0218741
09196200172