تماس سریع و رایگان
ورود | ثبت نام
۰۲۱-۸۷۴۱ تهران- میدان فاطمی – خیابان جویبار – خیابان میر هادی غربی – شماره 30 – برج فربد – طبقه چهارم
service
  • 1400-07-27 12:09:56
  • دسته بندی:
  • درب اتوماتیک

بهترین زمان برای تعویض درب اتوماتیک چه زمانی است

بهترین زمان برای تعویض درب اتوماتیک چه زمانی است

از آنجایی که درب های اتوماتیک به گونه ای طراحی می شوند که سال های طولانی مورد استفاده قرار می گیرند، خرید و نصب آن ها بسیار به صرفه می باشد.اما در مواقعی نادر ممکن است درب اتوماتیک (automatic door) نیاز به تعویض و تعمیر پیدا کند. زمان تعویض درب اتوماتیک چه زمانی است؟

تعمیرات گران قیمت

هنگامی که درب اتوماتیک (automatic door) ساختمان شما دچار خرابی می شود، گاهی متوجه می شوید که هزینه تعمیرات با هزینه تعویض کل درب اتوماتیک برابری می کند. در این حالت با هزینه ی پول بیشتر بهتر است اقدام به تعویض درب اتوماتیک(automatic door) کنیم.

درب اتوماتیک درنیک

کارکرد بسیار بالا

همان گونه که می دانیم درهای اتوماتیک عمری طولانی دارند ولی با عملکرد زیاد ممکن است از کار بیفتند. بنابراین هرچه از سن در اتوماتیک بگذرد مشکلات بیشتری بروز خواهند کرد. اگر خرابی درب اتوماتیک ساختمان شما تکرار شود و هر چند هفته نیاز به سرویس و تعمیرات پیدا می کند، پس زمان آن رسیده است که درب اتوماتیک خود را با یک مدل جدیدتر و پیشرفته تر جایگزین کنید تا از مشکلات این چنینی رهایی یابید. 

زیرا درب اتوماتیک قدیمی ممکن است دچار خرابی شود که یراق آلات آن حتی به راحتی در دسترس شما نباشد و یا نوع تقلبی آن در بازار باشد. بنابراین بهترین کار تعویض درب قدیمی می باشد.

جهت مشاوره در زمینه ی ريست كردن درب اتوماتيك، بهترین مارک جک درب پارکینگ، روغن کاری درب اتوماتیک، سرویس درب پارکینگ بسته نشدن کامل درب پارکینگ، تعمیرات درب پارکینگ، نحوه روغن کاری جک درب پارکینگ، قیمت جک درب پارکینگ دست دوم با مشاورین درنیک در تماس باشید.

تغییر نیازها

با تغییر کاربری ساختمان ممکن است تعویض درب اتوماتیک ضرورت پیدا کند. درب های ساختمان باید متناسب با عملکرد خود در جای مناسب قرار بگیرند. بنابراین، اگر ساختمانی چندین ورودی داشته باشد و یکی از ورودی‌های آن به محل رفت و آمد افراد غریبه تبدیل گردد باید برای ایجاد امنیت، با توجه به استانداردهای لازم، اقدام به نصب درب اتوماتیک متناسب محیط نمایید تا بتوان ورود و خروج افراد را کنترل کرد.

به همین ترتیب، ممکن است شرایط کلی درب یا شکل ظاهری آن دیگر با استانداردهای ساختمان مطابقت نداشته باشد، پس زمان آن فرا رسیده که یک درب جدید با ویژگی‌های مدرن نصب گردد تا بتواند نیازها را برآورده کند.

همانطور که می دانید توصیه درنیک همیشه این بوده است که اگر می خواهید درب اتوماتیک ساختمان شما عمری طولانی داشته باشد، هرازچندگاهی آن را سرویس کنید.

 در این میان مهم است بدانید که چه زمانی قطعات و یراق آلات دیگر به تعویض شدن پاسخ نمی‌دهند و به یک بدنه جدید نیاز است. از این طریق و با تغییر درب شما می‌توانید خطر بروز تصادف یا آسیب را به حداقل رسانده و از نظر ظاهری نیز چهره ساختمان را بهبود ببخشید.

در ادامه درنیک به ۵ راه ساده اشاره خواهید کرد که شما را در دانستن زمان مناسب برای تعویض درب اتوماتیک یاری می‌رسانند. پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

عملکرد آهسته درب اتوماتیک

مطمئناً آخرین چیزی که از درب اتوماتیک درنیک انتظار دارید این است که کند عمل کند که این امر باعث می‌شود درب به طور کلی خراب شده یا با مشکل مواجه گردد. بنابراین، اگر متوجه شدید که درب اتوماتیک ساختمان، پارکینگ یا سوله در مدت زمان طولانی و به کندی باز و بسته می‌شود، باید یک درب جدید سفارش دهید زیرا اولین انتظار از یک درب اتوماتیک عملکرد آن در کسری از ثانیه است.

فراموش نکنید که گاهی اوقات این قبیل مشکلات را با حضور تعمیرکاران حرفه‌ای می‌توان حل کرد. اما بعضی مواقع تنها گزینه پیش رو خرید درب اتوماتیک جدید و جایگزین کردن آن با درب قدیمی می باشد.

 باز و بسته نشدن درب اتوماتیک

باز و بسته نشدن درب اتوماتیک (automatic door) به نوعی از کار افتادگی آن تلقی می شود و دیگر قابلیت استفاده نخواهد داشت. پس، در ابتدا از متخصصین جهت بررسی مشکل کمک بخواهید. اگر تعویض یا تعمیر یراق آلات مشکل را حل کرد که بار دیگر درب به فعالیت خود ادامه می دهد اما در صورتی که قطعات لازم موجود نباشند و یا با تعویض آن ها مشکل حل نشود باید درب جدید نصب کرد و از مزایای آن بهره برد.

عدم دسترسی به یراق آلات و قطعات یدکی درب اتوماتیک

گاهی اوقات امکان خرید قطعات یدکی و جایگزینی آنها وجود ندارد و یا هزینه بیشتری به فرد تحمیل می‌شود. در این حالت برای حل چنین مشکلاتی توصیه می‌شود که درب اتوماتیک جدید را متناسب با فناوری‌های نوین سفارش دهید تا جایگزین نوع قدیمی گردد. با خرید یک درب جدید شما در وقت و هزینه خود صرفه جویی می‌کنید و از مزایای یک درب با سطح ایمنی بالاتر بهره‌مند می‌شوید.

 آسیب دیدن موتور درب اتوماتیک و تعویض درب

گاهی اوقات آسیب و خرابی موتور شدیدتر است به گونه ای که تضمینی برای عملکرد درست درب، با جایگزینی موتور وجود ندارد. در این حالت نیاز به تعویض در اتوماتیک احساس می شود. گاهی ممکن است تغییرات آب و هوایی، بروز گرد و غبار شدید باعث آسیب به موتور و خرابی آن گردد. علت از کار افتادن موتور را بررسی کنید تا در درب جدید از نوعی موتور دیگر با ابزار های مراقبتی بهتر بهره مند شوید و طول عمر در را افزایش دهید.

ایمنی درب اتوماتیک کافی نیست

گاهی اوقات در اتوماتیک به سرعت باز و بسته می شود و عملکرد درستی دارد اما چون چندین سال قبل نصب گردیده و در آن زمان بحث امنیت و ایمنی چندان مطرح نبوده، از منظر ایمنی کار کردن آن درست نمی باشد که در این مورد نیز تعویض درب و نصب یک در اتوماتیک مدرن تر با ایمنی بیشتر ضرورت دارد.

پیش از تعویض و جایگزینی در اتوماتیک ساختمان بهتر است با افراد متخصص و حرفه ای در این زمینه مشورت کنید و اطلاعات لازم را کسب نمایید تا یک درب اتوماتیک باکیفیت انتخاب کرده و با خیال راحت از مزایای آن همراه با عمر بسیار بالای درب بهره مند شوید.

کسب اطلاعات بیشتر درمورد محصول درب اتوماتیک شیشه ای
واحد فروش
مشاوره سریع و رایگان
تلفن تماس 0218741
تلفن همراه 09196200172
کارشناس فروش
سلام، به درنیک خوش آمدید
آماده ی پاسخگویی به سوال شما هستیم
1403-02-06 00:45:46
شروع گفتگو شروع گفتگو
مشاوره رایگان
0218741
09196200172