تماس سریع و رایگان
ورود | ثبت نام
۰۲۱-۸۷۴۱ تهران- میدان فاطمی – خیابان جویبار – خیابان میر هادی غربی – شماره 30 – برج فربد – طبقه چهارم
service
  • 1400-07-27 10:44:02
  • دسته بندی:
  • درب اتوماتیک

جلوگیری از انتشار ویروس کرونا با درب اتوماتیک

جلوگیری از انتشار ویروس کرونا با درب اتوماتیک

همانطور که می دانیم، تقریبا از اوایل سال 2020 ویروس کرونا تمام دنیا را تحت تأثیر خود قرار داد. سازمان بهداشت جهانی WHO نیز اعلام کرد در صورت اعمال اقدامات جدی و رعایت پروتکل های بهداشتی، می توان گسترش این ویروس را به طور قابل ملاحظه ای کنترل کرد.

رعایت بهداشت فردی و عمومی و تمامی پروتکل های بهداشتی بهترین عامل جلوگیری از گسترش بیماری کرونا به توصیه مقامات بهداشتی می باشد.

از جمله دستورالعمل های جلوگیری از انتشار ویروس کرونا عبارتند از:

  • مرتب دستان خود را با آب و صابون بشویید.
  • چنانچه تب یا سرفه دارید یا تنفستان دشوار شده است، بلافاصله به پزشک مراجعه کنید.
  • هنگام رفتن به مناطق شلوغ، تمامی پروتکل های بهداشتی را رعایت کنید.
  • نظافت مناطق عمومی و پر بازدید را افزایش دهید.
  • از ورود به مراکز پرجمعیت و تماس بدنی اجتناب کنید.
  • از لمس چشم، بینی و دهان خود خودداری کنید.
  • تا حد امکان در خانه بمانید تا در صورت آلودگی، ناقل بیماری نباشید.

اماکن عمومی مانند مراکز خرید، سوپرمارکت ها، کافه ها به دلیل شیوع بیماری خالی شده اند و تعداد بازدید مردم به شدت کاهش یافته است. با این حال با توجه به شرایط اقتصادی شما نمی توانید خود را در خانه حبس کنید.

جلوگیری از انتشار کرونا با درب اتوماتیک

رعایت پروتکل های بهداشتی به دو عامل وابسته است:

بهداشت فرد

یک سری از پروتکل ها باید از طرف خود فرد رعایت شود. رعایت بهداشت فردی مانند استفاده از ماسک، مراقبت از چشم ها، لمس نکردن وسایل و محیط تا حد ممکن، استفاده از دستکش، استفاده از شیلد، ضدعفونی کردن دست ها ، رعایت فاصله اجتماعی و …

بهداشت محیط

عامل دوم بهداشت محیط است. صاحبان کسب و کار و سازمان ها، می توانند محیط کار خود را حداقل هفته ای یکبار ضدعفونی کنند. فاصله اجتماعی میزها و کارمندان رعایت شود، از درب های اتوماتیک در شرکت، مغازه ها، هتل ها، فرودگاه ها، ساختمان های تجاری و … به جای درب های دستی که عامل مهم انتقال ویروس و آلودگی هستند، استفاده کنند.

در بسیاری از مراکز و سازمان ها، کارفرمایان از درب های شیشه ای خودکار استفاده می کنند، چون همانگونه که در جریان هستید آلودگی با لمس محیط منتقل می شود.اگر درب اتوماتیک نباشد افراد ناگزیر به لمس دستگیره هستند، ممکن است بعضی افراد مجبور شوند با فشار پا یا بازو اقدام به باز کردن درب نمایند تا دچار بیماری نشوند. اما گاهی باید درب را به سمت خود بکشید، در این صورت مجبور به لمس محیط هستید.

تاثیر درب اتوماتیک بر جلوگیری از انتشار ویروس کرونا

درب اتوماتیک شیشه ای این امکان را فراهم می آورد تا شما بدون لمس دستگیره درب و محیط از ساختمان خارج یا وارد آن شوید. در حال حاضر درب های اتوماتیک در بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و درمانگاه ها ، جزئی از موارد ضروری پروتکل های بهداشتی است زیرا از ارتباط مستقیم افراد با محیط جلوگیری می کند.

درب هرمتیک یا درب اتاق عمل درهایی هستند که در شرایط بیماری کرونا، نهایت اطمینان را به ما می دهند که بیماری واگیردار در بیمارستان ها و مراکز درمانی کمتر سرایت خواهند کرد.

در نهادهای کمرکی که فعالیت بارگیری و تخلیه زیادی دارند، انبارهای خروجی فرودگاه ها و یا ساختمان های تجاری در بنادر و … همگی دارای درب سکشنال و اتوماتیک هستند. این مراکز علاوه بر بالا بردن سرعت عملکرد عالی، بهترین شرایط بهداشتی را برای آن مرکز و پرسنل خود فراهم می آورند.

در پایان همه گیری ویروس کرونا، قطعا به عملکرد مثبت درب های اتوماتیک شیشه ای در این روزهای سخت پی خواهیم برد. در بیشتر مکان های و ساختمان ها یا وسایل نقلیه عمومی، درب اتوماتیک شیشه ای علاوه بر یک اختراع مفید برای راحتی و آسایش، یک خدمت پزشکی برای منافع عموم مردم در جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا نیز محسوب می شود.

کسب اطلاعات بیشتر درمورد محصول درب اتوماتیک شیشه ای
واحد فروش
مشاوره سریع و رایگان
تلفن تماس 0218741
تلفن همراه 09196200172
کارشناس فروش
سلام، به درنیک خوش آمدید
آماده ی پاسخگویی به سوال شما هستیم
1403-02-06 08:04:42
شروع گفتگو شروع گفتگو
مشاوره رایگان
0218741
09196200172