تماس سریع و رایگان
ورود | ثبت نام
۰۲۱-۸۷۴۱ تهران- میدان فاطمی – خیابان جویبار – خیابان میر هادی غربی – شماره 30 – برج فربد – طبقه چهارم
service
  • 1400-07-27 12:34:10
  • دسته بندی:
  • درب اتوماتیک

درب اتوماتیک

درب اتوماتیک

وب سایت دُرنیک برای شما مقاله ای در رابطه با درب اتوماتیک برای شما عزیزان فراهم نموده است. به علاوه شما عزیزان می توانید برای خرید و اطلاع از قیمت ها و استفاده از  مشاوره ی رایگان متخصصان ما با ما در ارتباط باشید.

  1. درب اتوماتیک چیست؟
  2. درب های اتوماتیک چه مزایایی دارند؟
  3. انواع درب اتوماتیک کدامند؟
  4. چه تفاوتی بین درب های اتوماتیک و دستی وجود دارد؟
  5. طرز کار درب های اتوماتیک به چه صورت است؟

 

شماره تماس:

۰۲۱-۸۷۴۱

فکس:

۰۲۱-۸۹۷۷۰۴۰۴

پست الکترونیکی:

info@dornik.ir

نشانی شرکت

تهران، میدان فاطمی، خیابان جویبار، خیابان میرهادی غربی، شماره ۳۰، برج فربد، طبقه چهارم

درب اتوماتیک (برقی) در جاهایی که وسایل نقلیه سنگین به طور مرتب از آن عبور می کنند مانند یک پارکینگ بزرگ در یک فروشگاه و به ویژه در مناطقی که روزانه افراد زیادی رفت و آمد می کنند، اگر کارکرد صحیحی داشته باشد و از امنیت کافی برخوردار باشد، می تواند انتخاب خوبی باشد. این درب ها قبل از ارائه ی خدمات عمومی، ارزیابی می شوند تا ثابت شود که به استانداردهای امنیتی رسیده اند، و تا زمانی که از حداقل استانداردها بالاتر نروند تایید نمی شوند.

عملکرد

کار کردن درب های اتوماتیک و یا برقی به صورتی است که به خودی خود باز و بسته می شوند، یعنی کافیست فرد به سمت درب حرکت کنید، آنگاه درب به صورت اتوماتیک برای شما باز می شود و پس از عبور دوباره بسته می شود. ولی در درب های نیمه اتوماتیک باید با فشار یا کشیدن دسته و یا کلید درب را باز نمایید. یکی از اصلی ترین قسمت های درب اتوماتیک درنیک، کنترل باکس یا مادربورد است که به عنوان اتاق فرمان درب اتوماتیک شیشه ای است که وظیفه ی کنترل موتور، سرعت باز و بسته شدن و قفل شدن دستگاه را نیز دارد.

برخی از درهای اتوماتیک دارای مکانیزم اتوماتیک هستند که از طریق اسکن کارت شناسایی، کارت مربوط به ورود و خروج و یا از طریق اثر انگشت درب را باز می کنند، این درب ها برای مکان هایی که امنیت بسیار مهم است کاربرد دارد.

در های اتوماتیک شما را شناسایی می کنند و درب باز می شود، در حقیقت یک در اتوماتیک می تواند به وسیله ی حسگرهای گوناگونی حرکت ها را شناسایی کند. اکثر این درب ها برای فعال سازی مکانیزم باز و بسته شدن از حسگرهای حرکتی یا نوری استفاده می کنند، این حسگرها در دو طرف درب و یا اطراف آن نصب می گردند. به طور کلی روی این درب ها برچسب های جهت دار مانند push یا pull وجود دارد که به طور کلی به کاربر کمک می کند که سریعتر وظایف شخصی را برای عبور از درب تعیین کند.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری درباره ی طیف وسیعی از محصولات و خدمات ما داشته باشید امروز با ما تماس بگیرید.

مزایا

با گسترش جوامع شهری و عوامل تکنولوژی، بحث امنیت و آسایش فروشگاه ها، مراکز اداری و تجاری، بیمارستان ها و ساختمان ها استفاده از درب های اتوماتیک وسعت بیشتری پیدا کرد. یکی از خاص ترین مسائلی که باعث شده درب های اتوماتیک به عنوان وسیله ی ایمنی در نظر گرفته شود، طراحی آن است که به وسیله ی سازنده ی آن به طور خاص درست شده است.

درب های اتوماتیک می توانند حفظ و امنیت را که از فاکتورهای اصلی در بخش تردد افراد است را تا حد زیادی تامین کنند. یکی از مهم ترین دلایلی که این درب ها خیلی سریع در بین مردم محبوب شد این بود که بدون فشار، روغن و هیچ دخالتی باز و بسته می شوند.

در واقع هدف اصلی درب های اتوماتیک ساده کردن رفت و آمد افراد و اشیا است. از دیگر فواید درب های اتوماتیک می توان به عواملی مانند کنترل فضای فیزیکی، مسدود کردن ورود باد و سرما به داخل و یا به عنوان مانعی برای سروصدا اشاره کرد.

در هر در اتوماتیک یک عدد سنسور چشم ماکروویو و یک عدد سنسور چشم پرده ای بکار رفته است و دارای کلید تعیین وضعیت دیجیتال با قابلیت تنظیم سیستم در هفت وضعیت ۱. دائم باز- ۲. قفل- ۳. اتوماتیک- ۴. زمستانه- ۵. فقط خروج- ۶. فقط ورود هستند. نکته ی مهم در این نوع درب این است که این درب ها به دلیل کامل بودن پک این سیستم، دیگر نیازی به افزایش قطعه ای به عنوان قطعه ی optional ندارند.

انواع درب اتوماتیک

انواع این درب ها به صورت چرخشی، لغزشی و یا حرکتی باز می شوند.

الف) درب های اتوماتیک کشویی یا اسلایدینگ: این نوع درب همان درب اتوماتیک شیشه ای است که دلیل نامگذاری آن ها هم این است که به حالت اسلاید باز و بسته می شوند. این درب ها معمولا یک پانل درب کشویی، آهنگ، هدر، قفل، اپراتور و سیستم فعال سازی هستند.

ب) درب های اتوماتیک چرخان: این درب ها در واقع در مکان هایی کاربرد دارد که به مردم اجازه بدهد که همزمان وارد و خارج شوند. بنابراین از ورود بادهای سرد یا گرم جلوگیری می کند و از لحاظ صرفه جویی قابل ملاحظه ای مقرون به صرفه هستند.

پ) درب های اتوماتیک تلسکوپی: این درب ها به دلیل قابلیت افزایش باز شدن درب بیشترین کاربرد را در صنعت دارند.

بعلاوه می توان از درب اتوماتیک تاشو، درب اتوماتیک اسلاید، درب اتوماتیک تلسکوپی، درب اتوماتیک هرمتیک بیمارستانی، درب اتوماتیک گردان، درب اتوماتیک نیم گرد یا کرو، درب اتوماتیک فولدینگ یا اتوبوسی، درب اتوماتیک سوئینگ یا لولایی، درب سکوی مترو، جک، پارکینگی، برقی، درب سکشنال، پارکینگ، کشویی، ریلی، اتوماتیک پارکینگ، کرکره برقی، درب اتوماتیک شیشه ای نیز نام برد.

کسب اطلاعات بیشتر درمورد محصول درب اتوماتیک شیشه ای
واحد فروش
مشاوره سریع و رایگان
تلفن تماس 0218741
تلفن همراه 09196200172
کارشناس فروش
سلام، به درنیک خوش آمدید
آماده ی پاسخگویی به سوال شما هستیم
1403-02-08 03:58:59
شروع گفتگو شروع گفتگو
مشاوره رایگان
0218741
09196200172